Tack snälla tomten Del 1



Detta vill jag då ha i julklapp.

* En badrumsmatta från Jysk i två olika gröna färger. Skitsnygg!
*
En Ipod, spelar absolut ingen roll i vilken färg ..
* Tro det eller ej, men jag vill ha en Volvo 7.40 också, ska jag gå när jag väl får körkortet?
* En liten laptop så att jag kan blogga som aldrig förr,
och slippa sitta och sucka i bussen på väg hem från luleå varje gång.
* En utlandsresa! Jo, för jag har ju faktiskt inte varit utomlands på 18 långa år.
* Pengar till den eftelängtade balen. Jomenvisst, det är ju ett måste, eller hur?
* Pengar som jag kan spara, (till mig själv?)
* Och sist men inte minst, pengar till studenten. Herregud, HP3B SHALALALA!
* En ny soffa till mitt vardagsrum, tack!

Okey, hoppas mamma och pappa läser detta nu och sprider detta vidare. Sååå jag hoppas på bilen! ;)

Andra listan får ni imorgon och förresten, tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0