På väg att bli sjuk?

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i min varma och renbäddade säng.
Såå mysigt, sedan ska jag ha mitt varma täcke och min filt, då kommer jag inte frysa!
Tror jag börjar bli sjuk eller något, hostar som ett cp och nu fryser jag också.
Menmen, någon gång blir man väl sjuk på riktigt,
jag har inte varit sjuk på länge nu i alla fall..

Imorgon har jag körlektion klockan halv elva,
ska bli spännande, hoppas att Maggan är där imorgon bara,
för i måndags var hon hemma med sitt sjuka barn..
I helgen ska jag börja med teorin, känns som om det börjar vara dags ..
Under jullovet ska jag plugga som tusan, så jag slipper så mycket som möjligt
under vårterminen..

Förhoppningsvis så får jag ju en bil i julklapp *ler stort*
Meeeeeen skulle inte tro det. Ingen som har en ekonomi för sånt..
Godnatt!

''Glöm aldrig att älska dig själv för kan du inte älska dig själv, kan du inte älska någon annan heller''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0