Nu har jag badat !

Nu har jag just tagit mig ett bad, det var jävligt nice. Varmt och skönt!
Här i Luleå är det mycke kallare än i Piteå, typ skitkallt så man fryser arslet av sig..
Har i alla fall tagit på mig tjocksockar.. Det är skönt, det är de bästa en människa kunde komma på!
EN vacker dag ska jag lära mig att sticka såna själv, då kan jag ha hur många hundra par som helst,
helt för mig själv!

Sitter och försöker få folk att bli sugna på festa imorgon. Ingen verkar ju så på G.
Det är i alla fall jag, får se om Marielle ska följa eller inte, hon har inte bestämt sig än.
Ska i alla fall försöka få tag i alkohol och sånt nu, för nån ska tamefan ut med mig imorn!
Vem det blir återstår ju att se ;) haha.. Kommer ju ändå inte kunna gå ut nått förens efter jul,
har fullt upp tills dess .. Så jag måste !

Nu ska jag fortsätta lyssna på min jävligt braiga musiklista.

Dagens låt:
Cascada - Everytime We Touch (Radio Mix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0