Kom igen nu!

Åååååååååh jag vill ut i helgen men ingen vill följa, jag vill ut och träffa folk,
umgås bara eller något. Och så är det ju sista lördagen i den här månaden
och då har Pentryt öppet alla sina tre våningar! Det är väl för fan roligare
än att gå dit en vanlig helg.

Imorgon ska jag till mamma men om någon vill följa med så säg till!
För i så fall tar jag bussen hem på lördag :) Men alla är ju sååå tråkiga.
Jag fattar att det är jul och man kanske inte har så mycket pengar,
men jag har bara varit på krogen 2 gånger sen jag fyllde 18 år
och det är snart två månader sen. Så kom igen nu, ställ upp! ;)

Dagens låt:
En Julsaga - Ainbusk & Nordman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0