Kanske utgång på fredag!

Listen to you're heart, before you tell him goodbye.




Ååååh, det kanske blir utgång på lördag ändå. Marielle skulle kolla upp hennes ekonomi o så.
Det tycker jag låter som en bra idé så jag hoppas verkligen nu att mamma accepterar det,
 om det nu verkligen blir av :) Hoppas, hoppas hoppas!

I alla fall så ska jag snart göra min kopp te som jag surrade om för två timmar sedan,
jag har gjort så himla mycket sen dess, *not* Jag har bara suttit här pratat med olika folk o så..
Dessutom så längtar jag tills imorn när jag och mamma ska dricka glögg och äta pepparkakor,
men dock ska jag övertala henne att köpa lussebullar..

Och vet ni en sak?
Jag tror jag vet vad jag ska köpa till Marielle i present nu..

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Vad ska du köpa? :)

2008-11-27 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0