Du vet vem du är, men jag nämner inga namn ;)

Nu är det strax dags att sova. Ska upp tidigt imorgon..
Fick en chock för en stund sen, jag hade jävlat slut småpengar i börsen..
Så jag trodde jag var tvungen GÅ till skolan när jag börjar tio över åtta..
Men i alla fall så hittade jag en tia i en gammal vinterjacka,
tack till mig själv som har tusentals jackor att förvara pengar i!!!
Nu är jag nöjd och kan somna gott, nu behöver jag bara stiga upp tjugo över sju,
så att jag hinner med kvart i åtta bussen..

Klockan tjugo i fyra imorgon så åker jag till mammsen.
Gud vad jag längtar! Jag längtar efter god mat och glögg..
Sedan längtar jag efter katten också och vet ni vad jag har köpt åt henne idag?
Youghurt kulor, hon bara älskar dom! Det är nåra slags vitaminer, rosa är dom till och med!
Nu blir det godnattfilm (någon speciell har ju fått mig att inte kunna sova utan en film på ; D )

Vill DU veta en sak? läs då det här


Du betyder så mycket för mig, om du bara visste hur mycket, men det gör du nog inte..
Du tvekar säkert, men det gör inte jag. Jag tycker du är en fin person och jag är glad
att jag har fått lära känna dig.  Det finns inget som är roligare än dina skämt,
jag skrattar alltid så jag har kramp i magen efteråt..
Ingen har någonsin fått mig skratta som du gör..
Vad du än vill och hur du än vill göra,
så ska vi vara ärliga mot varandra,
du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och det hoppas jag du vet.
Jag vill bara säga att du är den enda jag vill vara med,
ingen annan. Jag kollar inte åt någon annans håll ens,
för jag har redan träffat den SNYGGASTE AV DOM SNYGGA! ..
HAHA jag visste inte att det fanns såna som dig i Piteå,

men se på fan, det gjorde ju de!

I alla fall, kort sagt:

Jag gillar dig, jag gillar dig, jag gillar dig!

MASSA MASSA MASSA MASSA MYCKET!

puss och kram ta hand om dig i helgen!
/ evelina

(du vet vem du är, men jag nämner inga namn eftersom jag inte vet om du vill de eller ej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0