Söndag!

Shit, jag vaknade halv ett idag ! Jag fattar inte hur det är möjligt egentligen..
I alla fall så har jag fått min skönhetssömn och är utvilad.
Tack för det, ska ju åka bil ändå till Luleå idag!

Mamma och Kristofer håller på att göra om i köket så det blir väl att pyssla på där.
Kristofer kanske ska tapetsera väggen idag, får väl se om man ska hjälpa mamma att måla nån vägg,
eller så är hon klar.. Jag vet ju inte riktigt ! Jag har ju inte varit där på ett tag.
Någonting jag längtar efter är ändå ett varmt och skönt bad,
sååå skönt!

Har en stor klump i magen inför jul. Varför ska det vara så här i familjen nu?
Jag tänker på det hela tiden och framförallt på mormor,
jag fattar inte hur hon kan ha gjort som hon gjort,
sedan påstå att vi gör henne ledsen om vi inte kommer på julafton.
Men hur ledsen tror ni hon gjort mamma, när det alltid ska komma fram hur mycket Bitte hjälpt henne.
Man kan ju inte dra upp saker som är nästan 20 år gammla. Nej för helvete!
Och sedan ringer hon till mig och skäller ut mig för något jag inte gjort,
hur tror hon att det känns? Det gjorde faktiskt ont, det gör det fortfarande. Trodde inte de om henne..

Årets Lista 2008:

Värsta: Den där kvällen i Luleå, var nog det värsta på hela året. Plus, flytten från mamma..

Bästa: När pappa för första gången på 18 år kom på min födelsedag!
Det värmde verkligen i hjärtat, allt jag önskat mig som en liten flicka; slog in!

Mest Överraskande: Mitt första MVG, det gjorde mig så glad. Jag hade äntligen fått de jag strävat efter.
Men först så trodde jag de verkligen inte, men snacka glad jag blev när betygen kom i brevlådan!

Bästa låtar/Musik (oavsett utgivningsår): Katy Perry - I kissed a girl, Katy Perry - Hot N Cold,
Brad Paisley - Whiskey Lullaby, Lasse Stefanz - På egna vägar, Lasse Stefanz - En runda i baren,
Nomy - Cocain, Pink - Sober, Pink - So what !, Fergie - Big Girls Don't cry, Hardcore Superstar - Liberation. 

Årets sporthändelser: Hmm, jag är ju inte så inne på det här med sport. Men Zlatan fick väl
guldbollen eller vad det då var? Det var ju duktigt.

Årets Ålderstecken: Studenten nästa, det räcker väl? Det innebär ju att man är gammal.
Plus att man har fyllt 18, snart går det bara utförs.

Årets Vänner: Dom som stannade kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0