Snart är det dags att mysa med kudden och teoriboken!

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng. Imorgon ska jag och Kristofer och åka skidor.
Samuel kunde inte komma hit i helgen eller något före jul eftersom han måste hjälpa
sin mamma att flytta, så det var lite synd.. (!) Såå han får sina julklappar på nyår..

Idag när vi kom till Manjärv så var det typ 8 grader här bara, snacka om kallt!
Så jag drog på mig mjukisbyxor, tre par tjocksockar, en tjocktröja, vinterjackan och mina uggs..
Alltså, så kallt vill jag aldrig ha i mitt hus om jag skulle flytta någon gång, fyfan alltså..

Har varit och köpt en del julklappar idag.
En Bratzdocka åt Ella
En tröja och ett par jeans åt Viktor
En tröja och en biobiljett åt Johanna

Sedan köpte jag även en klänning (eller tunika) på Gina Tricot åt mig själv,
som jag fick av mamma, den ska jag ha på julafton och på alla ''lilla julaftonar'' vi ska på..
Blir nog att fira Julafton i Luleå i alla fall :( Trist, men vafan gör man i denna situation?
På måndag ska vi i alla fall till Ingela & Jörgen på lilla julafton,
ni vet min stödfamilj som jag hade förr!
på tisdag blir det att vara hos storasyster. Det blir lilla julafton med lillebror Robin, pappa och annas familj!
Det blir mycket körande fram och tillbaka från Luleå,
men det är ju treeeevligt, not!

Fredag och Lördag jobbar jag ju som sagt.. Skönt att inte kunna vända på dygnet helt i alla fall.

Händer på Nyårsafton då, fest eller lungt vad säger ni? :)

Nejnej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen,
läsa lite körkortsteori och sen mysa med kudden!

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0