Slutade tidigt idag med !

Ingen rolig dag i dag, den började helt kasst. Den första som kom in i butiken idag var mormor,
johanna, simon och kerstin. Det blev en liten smärre chock.. Har ju inte pratat med mormor på
över en månad, den 1a november var det exakt jag ringde henne.. Såå, konstig stämning ja!
Jag började i alla fall gråta med en gång, det var verkligen inte roligt alls.
Jag frågade varför hon aldrig ringer och så hennes svar var att hon väntade på att jag skulle höra av mig.
Sedan så sa hon att jag inte hade gjort något fel och att hon hade överreagerat.. Och att hon ändå hade
tänkt på mig varje dag .. Och det har jag med gjort, jag har tänkt ringa henne flera gånger men inte haft
några pengar på telefonen.. Menmen, det var jobbigt. En jobbig dag har ingen lust att prata med någon just nu,
för jag är inte så social och pratglad.
Vill bara vara för mig själv!

Ringde doktorn idag också, är less på att ha en jävla hosta hela tiden.
Massor med slem i halsen, ja ni vet jag ska inte gå in på detaljer..
Har haft problem att andas i flera månader,
speciellt på morgonen och kvällen.
Så imorgon ska jag på vårdcentralen,
fick en akuttid eftersom jag hade haft astma när jag var liten, så jag skulle komma så fort jag kunde.

Och sedan så ska jag inte festa på ett bra tag, inte ens nyår tror jag.
Det får bli en lugn jul & nyår med familjen, sedan får man se vad som händer.
Men just nu så känns det som det bästa! :)

Snart julafton, vad ska jag få mammsen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0