Raketer är ju ett måste!

Ja jag kan då säga att jag har världens gulligaste pappa. Han skickade ett långt mejl på Facebook idag. Det värmde i hjärtat. Och sedan fick jag uppmaningen att ta det lungt på nyårskvällen, haha! Tur att jag ska det i alla fall, det blir bara en massa god mat och vara med Micke. Sånt uppskattas, man behöver ju faktiskt inte supa bara för att det är nyår. Sedan kanske Marielle & Adde bara ska vara hemma också, om inte annat kan man ju kanske titta förbi dom ett tag också. Vi får väl se vad som händer i alla fall ! Jag måste i alla fall handla nå raketer, det är ju typ ett måste.. Och förresten så är jag ju 18 så jag får handla hur mycket jag vill ! Yeeeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0