Precis som ett ''Hallelujah Moment''

Sådärja nu är man just hemkommen från City, Luleå centrum rättare sagt. Vi tog oss en promenad dit hela familjen.. Jag tyckte dock att det var fett jobbigt så helst av allt så skulle jag bara vilja gå och lägga mig i min mjuka stora 1.40s säng.. Menmen, klockan är ju bara barnet och jag har inte ens ätit middag ännu. Inte ens frukost.. Jag har ingen matlust nuförtiden, men tur att jag är hos mamma, för hon tvingar mig alltid att äta en massa skit.. 

I alla fall så hittade jag ingenting idag på stan, hade ju hoppats på att hitta byxorna i rätt storlek här på Vila, men icket. Inte storlek 27 finns någon jävla stans.. Fin svenska där du! Skulle ha köpt dom efter att jag fyllde år när jag prövade dom och allt, men då blev jag ju för snål, som alltid! Och så hittade jag ju faktiskt ett par Puma skor (sneakers) och dom var jättesnygga och på rea, men då blev jag också snål. Fan, fan, fan! Menmen, måste ut på stan imorgon också, då är ju i alla fall Shopping öppet som tur är.

Ikväll blir det bara att chilla, säkert är det någonting som händer här i huset, men jag ska inte vara med. Jag ska ligga framför tv:n och tjocka mig med min choklad, ciggen i ena handen och såklart cola glaset brevid mig.. Inte ett finger ska jag lyfta, för nu är jag verkligen depressed... VARFÖR FINNS INTE DOM DÄR JEANSEN I MIN STORLEK???!

Och ska jag tala om en grej?
ÄNTLIGEN FÅR KATTEN P-PILLER !
Det är ungefär som ett Kishti Tomita ''Hallelujah moment'' för mig..
För hur himla kul tror ni det är med en kåt katt som aldrig kan stå still,
flashar röven för allt och alla och är allmänt horig. Nä vettni tack snälla P-piller! Ni är guldvärda.



Såhär ser min katt ut nu i alla fall..
Hon vill nog hugga in i julgranen !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0