Mycket att göra till veckan

Till veckan ska man minsann hinna med mycket!

Måndag ska jag:
Köpa mammas julklappar
Köpa något fint till nyår
Köpa Johns julklapp
Köpa julklapp till storasyster Anna & Linus
Fira lilla julafton med Ingela, Jörgen, Ella, Johanna, mamma & Kristofer
Åka till Josefin och gratta henne på hennes 20 års dag !

Tisdag ska jag:
Fira lilla julafton med storasyster Anna, Pappa, Viktor, John & Robin !
Hjälpa Kristofers mamma att städa

Onsdag:
Förhoppningsvis öppna julklappar ! (OM MAN FÅR NÅGRA, JAG KANSKE INTE VARIT NOG SNÄLL!)
Firas i Luleå (?)
Äta en massa god mat
Spela spel och sjunga massor med Singstar!

Sedan får vi se när jag åker till Piteå!
Antingen torsdag eller fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0