Manjärv imorn !

Åh vad jag är trött! Vaknade redan klockan sex imorse.
Det var väl rätt trevligt hos mormor i alla fall,
om hon bara inte hade fällt så dumma kommentarer som hon gjorde.
Menmen, hennes problem om hon tänker låta så.
I fall min mamma ska be om ursäkt till någon så ska
alla som snackat skit om mig och min familj be om ursäkt till mig.
That's it, man kan inte förvänta sig något om man är lika dum i huvvet själv..
Jag sitter i alla fall inte och dricker alkohol med min pappa,
ni som fått för er det eller ni som hört rykten om detta, så stämmer det inte de minsta!
Den eller jag kan säga dom, som spred ut det ryktet måste ju må jävligt dåligt i sig själv,
eller inte ha något eget liv och istället förstöra andras välmående.

Menmen, sånna människor är rätt patetiska i mina ögon,
så då vet ni det!

I alla fall så har jag just kommit från stan,
har umgåtts med pappa sedan klockan halv fyra ungefär.
Vi blev bjudna på mat hos faster Anki, gott!
Såå nu ska jag bara packa mina grejer som jag ska ha till Manjärv och åka till Micke!

Heipa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0