Körlektion idag!

Jaaa sådärja! Nu har jag diskat bort och såå, det behövdes verkligen.
Jag fick sluta tidigare för Maria idag eftersom vi hade typ åssit att göra.
Dom enda varorna vi fick var cirka tio väskor.. Menmen, hoppas på mer imorgon.
Vi har i alla fall fått in världens snyggaste skinnjacka i butiken som jag bara MÅSTE ha!
Men det kan jag glömma, den går på 2400 kronor. Men hallelujah så snygg den var!

Annars har det inte hänt mycket, Lotta var ledig idag,
så det var jag, Kicki och Maria i butiken.
Och snart, om två veckor, två dagar före julafton så åker Maria till Thailand,
fuskigt va? Dom äger typ ett hus där dom knösarna!

Haft körlektion idag också med Christer, hahahahaha.
Herregud... Jag är sämst på att köra,
tur att det var den 3:e körlektionen bara, jag har ju 12 kvar som tur är!

Jaja, dags att fundera ut dagens mat (!) har typ inte något hemma ens.
Fattiglapp de är ja de!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just ja, på tal om pengar, så är du skyldig mig 100 kr för vinet :) ( ifall du hade glömt bort) puss !

2008-12-09 @ 00:05:50
URL: http://spmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0