Kläder som ska inhandlas!

Sitter och kollar på kläder.. Hittar jättemycket som jag vill ha.. Egentligen ska jag inte köpa något alls eftersom min garderob är överfull redan och jag använder inte ens hälften av kläderna, menmen, känns som om man behöver något nytt.. En ny jacka måste jag bara ha, så det är någonting jag SKA köpa.

I alla fall så hittade jag detta på H&M, ska kolla om det kommer på mellandagsrea något av de, annars beställer jag det för julklappspengarna.. För jag vill verkligen ha detta, plus att jag ska beställa några sneakers från internet. Och skor till studenten fast det är långt dit, som tur är ! Hittade en massa underkläder också, som jag ska inhandla :] Det är alltid roligt att shoppa!



En jacka och ett par jeans, bilderna är från http://www.hm.com

Ett av mina nyårslöften blir i alla fall att köpa mindre kläder. Jag köper alltid så mycket onödigt. Bättre att köpa något till lägenheten eller nått, om man ändå ska köpa något. För kläder har jag nog mycket av som sagt! Såå mindre shopping år 2009!


Bjuder på en gammal bild; typ jag för två år sedan !


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0