Julklappar !!!

Vet ni en sak? Idag var vi ju till Ingela och Jörgen.
Och vet ni hur många julklappar jag fick?
Hela 3 stycken ! Och allihop 3 paket har en koppling, det var den lilla gåtan jag fick..
Snacka om att jag är jävligt nyfiken, men det är bara att vänta tills julafton..
I alla fall så hade vi jättetrevligt. Vi var väl framme i Luleå kring tio.
Sedan har jag bara suttit och slagit in en massa julklappar.
Jag hoppas verkligen alla blir nöjda, även om det inte är något märkvärdigt!
Och köket börjar bli klart nu, köksluckorna är uppe (dom flesta i alla fall)

Dock så blir det en tråkig jul, hittar inte min digitalkamera,
den är helt borta. Har inte sett till den sen Marielles födelsedagsfest..
Menmen, dom vi säger i Norrland ''he som it är stule, he kom tebaks''
Tror att jag har den på Esprit, i en påse med alla skolgrejer..
Kanske hinner dit och se om den finns där imorn,
annars får jag helt enkelt använda min kassa kamera telefon..


Och så fick jag ju se en glimt av snyggaste killen i Piteå idag,
så jag ska nog överleva tills på fredag nu! *saknar*

Och förresten så har jag 4 paket nu,
ett har jag fått av pappa,
så imorgon ligger i alla fall 4 klappar under granen.
Både mjuka och hårda! Lyllos mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0