Jobbig dag !

Idag försov jag mig igen (klantiga jag) ändå la jag mig ju typ i tid igår..
Var hos läkaren igår morse och bricanyl eftersom jag har så svårt att andas
men jag har ändå inte kunnat sova så bra, jag hostar på natten ändå..

Har massor att göra i skolan just nu också, innan jullovet..
Känns skönt att man blir ledig i nästan tre veckor snart,
för jag lovar er, det kommer att behövas!
Jag är så himla skoltrött så att det inte är sant.. Usch!
Men efter jullovet är det bara ge järnet ända fram till studenten !

Vet ej riktigt vad som händer i helgen,
jag längtar efter mamma men jag stannar nog i Piteå..
Orkar inte fara ända till Luleå bara för en dag typ,
men nog hade det varit roligt att göra julgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0