JAG HAR FAKTISKT NAMNSDAG IDAG !

Oooops, jag kom ju just på att det var den 29:e december, det betyder att jag och kusin Josefin har namnsdag idag. Haha. Semandärja. Jag heter ju Nathalie och Josefin heter Natalia i mellannamn. Undrar varför våra föräldrar valde ungefär samma.. Hm, konstigt. I alla fall så var med min storasyster och pappa som valde mitt mellannamn som blev Nathalie.. Evelina valde mamma, som jag har fått efter min pappas mormor, hon hette Astrid Evelina.. Jag kommer ihåg henne fortfarande, även om jag inte träffat henne sedan -98 nångång när hon dog.. Jag och mamma besökte alltid henne på helgerna, och hon  bjöd på saft och våfflor. Men jag kan väl inte direkt påstå att det är kul med ett namn som Evelina, det är så gammalt.. Hade hellre hetat Nathalie i förnamn, men inte fick jag bestämma det inte!
Nog med de..

Nu har jag nött dator alldeles för länge.. Jag tycker inte ens det är roligt att sitta här längre, pratar ju aldrig med någon. Det vanliga är att logga in på apberget.se och lunar (för att snoka alltså för det mesta) sen så nöter jag bara en massa ointressanta bloggar. Och Marielles blogg nöter jag nog mest, men den är inte ointressant i alla fall ! Sedan så är jag inloggad på msn men det är aldrig någon som skriver typ.. Den enda jag pratat med idag är nog pappa. Som typ sa: Hej och hejdå! För att han skulle iväg på något möte..

Mamma hon håller bara på surra på om balen just nu. Hon tycker att jag ska ha en ''enkel'' klänning, för att jag är så smal! Hahahahahahah, men det är allt jag inte är. Jag ska ha en klänning med stort släp så att inte fettvalkarna syns, sen ska jag ha halterneck och det ska vara diamanter på den. Så för fan nej, ingen enkel klänning! - Jag menar, jag kommer aldrig i hela mitt liv att gifta mig, aldrig någonsin.. Det slutar ju bara med skilsmässa.. Och då är det lika bra att satsa på en supersnygg balklänning för det är ju den enda fina klänningen jag får ha på mig i hela mitt liv!

Piteå imorgon då, även fast jag inte är så taggad. Jag får bara ont i magen av att åka hem..
Jag börjar seriöst bli less.

Och mamma blev glad idag när jag sa att jag kanske flyttar hit när jag tar studenten,
hon sken av lycka! Men jag sa att jag inte bestämt mig ännu,
beror på om jag ska plugga vidare eller ej och vart det erbjuds ett jobb..

Näää om man skulle göra någon nytta,
hela familjen har då redan typ somnat..


Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman.

klart att du ska gifta dig en dag i ditt liv, det vil då jag i alla fall, tänk vad mycket jag skulle gråta den dan.älskar dig gumman

2008-12-30 @ 15:34:27
Postat av: evelina

haha dröm vidare mamma ;D

2008-12-30 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0