Idag ska jag köpa raketer, ohyeah !

Nu är man vaken, ska snart betala hyran sedan ska jag väl börja packa min väska. Ska ju nämligen till Piteå idag. Är bjuden på nyårsfika på jobbet, Lotta hade nämligen med sig fika till Esprit idag. Så det blir att gå dit först ! :) Sedan ska jag köpa lösnaglar för det behövs verkligen, och så lite glitter att ha på ögonen tills imorgon..

Och igår så åkte Kristofers syster Elisabeth in till Sunderbyn och ligger kvar där idag.. Hon blir nog där några dagar. Hon har hjärtfel och för högt blodtryck tror jag det var.. Och hon är bara över 60 så det är ju lite trisst att det ska börja redan nu.. Menmen, vi får hoppas att hon får vara hemma på nyår i alla fall, det är nog inte så kul att ligga ensam på sjukhuset då.

Och förresten: ÄRE NÅN MER ÄN JAG SOM SKA KÖPA PANGPANG IDAG??? RAKEEETER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0