Idag får jag träffa pappa !

Idag är man vaken tidigt igen, men kanske mer i normal tid än igår..
Snart är det dags att göra sig iordning för Piteåresan, har hela två påsar med julklappar som ska med!
Känns väl ändå lite jobbigt och åka fram och tillbaka hela tiden, men jag lovar att det är värt det.
Nu sitter jag här med en kaffekopp och läser Nyheterna på aftonbladet och Piteå tidningen..

Imorgon är det julafton när  man får öppna en massa paket, jippie!
Jag längtar något otroligt jag hoppas att den här dagen går fort i alla fall..
Det blir att vara i Luleå imorgon i alla fall,
mamma vill inte umgås med någon som kommer bygga upp en falsk fasad,
som låtsas att ingenting har hänt. Och jag förstår henne, det vill jag faktiskt inte heller..
Dom kan säga så mycket bakom ryggen men inte i verkliga livet.
För varför sitta en julafton och sitta och tänka att man inte kan få säga vad man vill,
utan att bli kritiserad för allt man säger. Så är det ju alltid.
Och vi vet ju precis vem som skapar alla bråk i släkten, eller hur?
Fattar inte hur man kan vara så pantad i huvudet..
Usch!

Nej dags att sminka sig så att man inte ser ut som en likblek mask då!

Skriver mer senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0