I student tankar!

Åååh, så skönt att bara ta en lugn helg! Snacka om skönt.
Idag har jag inte gjort mycket, bara varit med Micke oså.
Vi har städat bort, men tro det eller ej, jag har pluggat också!
Allt i från Småföretagande B till Rättskunskap och lite i körboken också..
Härligt känns det, jag känner mig mer positiv till skolan nu,
kanske för att det snart är jullov och för att vi går mot en ljusare tid..

I alla fall, alla tankar går till studenten nuförtiden.
Vilken upplevelse! Jag menar, det händer bara once in a lifetime,
om ni förstår vad jag menar. Jag längtar redan tills vi ska börja planera studentveckan.
Men bara för att vi är en supertråkig klass så kommer det väl bli skittrist?

Våran klass är speciell, vi gör typ aldrig någonting tillsammans
förutom när det är ''klassens dag''. Vi har fan aldrig ens haft en klassfest!
Och med en klassfest behöver det ju inte betyda att man ska supa,
eller hur? Det finns så mycket mer man skulle kunna göra..
Bara umgås liksom, som vanligt folk.
Lära känna varandra bättre kanske..
För jag menar, hur många timmar umgås inte klassen varje dag?
Eller ja, onsdag-torsdag-fredag i alla fall..
Vi tillbringar ofantligt mycket tid tillsammans men jag kan inte säga att
jag känner någon mer än Marielle särskilt väl.

Studenten kommer i alla fall bli klockren tror jag.
På mitt Champagne glas kommer det i alla fall att stå
''Evelina HP3B'' alltså, så att ingen kan sno det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0