Hektisk dag!

Herregud vilken dag! Känner mig gode sliten.
Först och främst så vaknade jag klockan fem ungefär,
eftersom jag och mamma var tvungen skjutsa Kristofer till jobbet
för att få tillgång till bilen under dagen..
Jobbigt i alla fall..
Sedan så åkte vi mot Piteå,
jag åkte hem till lägenheten och sov ungefär två timmar,
innan jag for ut och handlade dom sista julklapparna..

Pappa är faktiskt den som får mest julklappar,
hela 4 stycken ! Haha, menmen, det är han verkligen värd!
Och sedan så är det ingenting märkvärdigt heller.
John får en Starwars gubbe och Transformers gubbar,
jag hoppas verkligen att han blir nöjd,
annars vet jag verkligen inte vad jag gör!
Tog timmar innan kom på vad jag skulle ge honom.
Men sedan åkte jag och mamma förbi Jysk och frågade Anna vad man kunde köpa.
Enkelt blev det då i alla fall..

Imorgon åker jag till Piteå över dagen,
även om jag är jävligt less på att flänga hit och dit hela tiden..
Men lillebror Robin kommer ju
och det är inte så ofta man får tillfälle att träffa honom,
så jag tar tillfället i akt!
Det tråkiga är i alla fall att storasyster jobbar,
hinner inte träffa henne något alls..
Var jättelänge sedan vi umgicks nu,
jävligt trist...

Har hunnit förbi Josefin idag också!
Dom hade superfin lägenhet,
en tre och en halva.
Och dom har två toaletter,
rena drömmen ju!
I alla fall så fick hon en bukett blommor och en Geisha ask.
Såå, grattis igen på 20 års dagen Josefin!
Dock så får hon ju inte gå på bolaget,
haha. Meeeeen, hon har ju mig :]
Hon väntar ju barn, som kommer den 3 mars för i övrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0