En dag med Danny Saucedo och min äppelpaj!

Det här blev en väldigt underhållande och jobbig dag. Med en massa springande mest kan jag väl tycka. Jag har varit på stan från klockan tolv tills ungefär klockan fem i eftermiddag.. Kunde ju knappt gå någonstans eftersom alla småtjejer och fjortisar skrek till Danny Saucedo.. Hade jag vetat att han skulle uppträda hade jag nog aldrig tagit mig in till stan.. Hela shopping var ju belamrat med tjejer som skrek och trängdes bara för att se denna lilla ''Idol''... Och jävlar vilket liv det blev till ''Tokyo'' låten... Fick i alla fall en bild på hans skivsignering..


Dock dålig kamera kvalité på telefonen.
Men ser ni hur j*vla mycket folk det var?
Ingen bra idé att gå och shoppa när det är uppträdande i Shopping!
Kom ihåg det..

Jag hittade i alla fall ett par jeans, just innan jag skulle åka hem med Kristofer. Det blev ett par Wrangler, helt olika än vad jag hade velat ha, men dom funkade! Dock har jag inte hittat några skor ännu, så det får väl bli någon annan gång.. Jag behöver i alla fall ett par nya, helst sneakers.. Men helst ett par finare skor också som man kan jobba i.. Imorgon ska jag köpa en massa smink i alla fall tror jag, det behövs. Plus lösnaglar, för mina egna ramlar ju lös hela tiden..

Ikväll har vi ätit hos Kristofers mamma allihopa.. Det var jättegott, fläskfilé och potatisklyftor. Mums! Sedan så har jag bakat en äppelpaj till efterrätt som serverades med vaniljvisp! Det var riktigt jävla gott, dock är den slut nu.. Tog ungefär en kvart så var hela uppäten, men tack och lov för att någon gillar det jag bakar ! :)


Ser mer ut som stekt korv,  men jag lovar att det är äppelpaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0