Deeeedu!

Senast

Du var full: Kom it ihåg
Du rökte: Nyss
Du snusade: Säkert ett halvår sedan
Du färgade håret: Förra tisdagen
Du grät: Nyligt, men kom inte ihåg när..
Du tränade: Jaaa idag? Gick ju en jävla lång promenad
Du solade solarium: För länge sedan, måste nog ringa syster någon kväll till veckan !
Du köpte nya kläder: I fredags
Du åkte buss: Igår
Du åkte taxi: Kom inte riktigt ihåg, typ när jag och Marielle var på pentan kanske..
Du åkte tåg: Aldrig gjort
Du smsade någon: Har inte smsat någon idag..
Du ringde någon: Senaste samtalet var igår till farmor
Du camade med någon: Flera jävla år sedan typ.

HAR DU NÅNSIN

Hoppat studsmatta: Jorå
Tagit kort på dig själv: Jämnt, egopics du vet.
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Skulle inte förvåna mig, men isf jävla dumt och onödigt!
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Nejnej.
Badat mitt i natten: Ohjaa..
Spytt för att du var för full: Nej inte för att ja varit för full, men när jag varit FÖR bakis
Trillat när du åkt skidor: Ohja!
Gråtit till en bok: Nja vet int.
Fått IG: Jo...
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Det trodde jag alla hade? 
Har du haft sex utomhus: Nej
Har du haft sex med någon du haft känslor för: Ja
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för? Ja

FAVORIT

Mat: Fläskfilé och potatisgratäng :]
Färg: Lila, svart ...
Lukt: Paris Hilton & Xtina-A + killparfym of course!
Årstid: Sommar + våren
Glass: Ben & Jerry's
Alkoholdryck: Cider, Bacardi m.m 
Cigarett: Level
Snus: Catch - Licorie
Film: Wanted - fett bra! + A walk to remember - gråter lika mycket varje gång!
Plats/ställe: Inget specifikt..

JUST NU

Humör: Depressed, mätt & belåten
Klädsel: En farfars tröja, jeans
Smink: Inget
Frisyr: Knut
Sysselsättning: Dataskrivande
Plats: I soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0