Blondinbella blir tamefan aldrig en drottning, Go Kissie!

Jag börjar bli jävligt less på hela den här Blondinbella hysterin.. Asså vafan är det för speciellt med en tjej som hon?
Jävlat åssit! Hon tror att hon är så mycket mer än alla andra bara för att hon är född med en silversked i mun.. Seriöst för, vem tror hon att hon är egentligen? 

Och Blondinbellas Tvdagbok hur jävla patetisk var inte den då? Jag menar, varför göra ett tv program en gång varje dag - måndag - fredag som knappt är tre minuter. HAHAHAHAHA. Jag såg två avsnitt sen kan jag lova att jag aldrig mer ser det. Nejnej,  

Hon vill också vara en förebild för småtjejer och dylikt, men hur bra förebild tror hon att hon är när hon super minst tre gånger varje vecka. Sedan ska hon börja snacka om att hon lever med panikångest, men vet du tjejen? Du vet nog verkligen inte vad panikångest innebär.. Det första: Så hjälper inte en bloggpaus i en vecka för att bota panikångest. Och varför du lilla Isabella Löwengrip talar om panikångest är snarare ångest för hur ditt liv kommer sluta. Jag tror att människor redan börjat inse falskheten och att du egentligen bara gör allt du kan för att få pengar.. För pengar är ju det enda du har, vad skulle du bli utan alla pengar Blondinbella? Ingenting. Vi som är fattiga har inte så mycket utrymme hos dig, eller hur? Eller hur var det? Jag får då den känslan, så alla ni som är fattig, ni är inte lika mycket värd som alla andra!


Nej vettni, jag är glad att Marielle fick mig att läsa http://www.Kissies.se blogg istället. För egentligen är hon så jävla mycket coolare. För hur mogen var Blondinbella den dagen hon drog tillbaks inbjudningskortet till hennes födelsedagsfest, från Kissie? Nej vettni, Kissie underhåller så mycket mer. Och videobloggning, det är en sak att gilla!

Kommentarer
Postat av: Apse

Du har nog rätt om panikångest MEN varför så negativ och hatisk mot Blondinbella? Hon tvingar ju inte nån att gå in på hennes sida så nåt måste det ju vara som lockar? För egen del tycker jag att du borde stötta henne eftersom hon tar plats och sticker ut. Nåt som unga tjejer förväntas göra idag.

Men nu är du snarare en könsförrädare.

2008-12-29 @ 21:46:18
Postat av: amanda

läser du mogis.se blogg? tror du skulle gilla den! riktigt bra!

2008-12-31 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0