Är jag en könsförrädare?

''Du har nog rätt om panikångest MEN varför så negativ och hatisk mot Blondinbella? Hon tvingar ju inte nån att gå in på hennes sida så nåt måste det ju vara som lockar? För egen del tycker jag att du borde stötta henne eftersom hon tar plats och sticker ut. Nåt som unga tjejer förväntas göra idag.
Men nu är du snarare en könsförrädare.''
Kan någon förklara för mig varför jag är en ''könsförrädare'' för att jag inte gillar Blondinbella..?

Och med din kommentar om att hon sticker ut och att unga tjejer förväntas göra det idag: Är det så att unga tjejer ska sticka ut för att dom går på krogen 5-6 gånger per vecka, (mitt i veckan!) och sluta skolan för att istället kunna gå på premiärer och supa fram till klockan fem - sex på morgonen.. Jag hade hellre sett en ung tjej sticka ut för något bra, med ett bra ämne som berör allt och alla..

Nej hon tvingar ingen att gå in på hennes sida. Visst läser jag hennes blogg ibland, dock inte varje dag som jag gjorde förr när hon var lite mer ''nere på jorden'' .. Nu är det ju mer så att kändisskapet har stigit henne åt huvudet. Och vart man än kollar idag är hon ju för fan överallt, även om man nu inte bor i Huvudstaden! Hon är med på tv, i radio och på internet i alla möjliga tidningar. Och varje gång man läser eller ser henne så hör man verkligen hur blåst hon är i huvudet. Jag tycker bara synd om alla små tjejer som ser hur hon beter sig. Snart kommer alla ungdomar att tro att det är okey att supa 3-4 gånger och bli sjukskriven från skolan för en sk panikångest.. Och istället för att ta tag i sin panikångest så går hon ju på premiärer och super 24/7 ungefär. Ja herregud, vart fan är världen på väg?

Om ni visste hur mycket annat hon skulle kunna göra med sina pengar istället för att snacka om en massa pengar, sånt som dom flesta inte har. Tänk så mycket pengar hon kunde skänka till välgörenhet istället för att handla 30 klänningar i veckan och dricka champagne för tusentals kronor. Som hon skrev i sin blogg ''Usch, inte roligt med 18 åriga killar som just sparat ihop tusen kronor och tagit sig in på stureplan för första gången''  Men vafan spelar det för roll? Dom gör ju precis som du, bara det att dom inte har lika mycket pengar som du i fickan.. Men annars är du ju precis likadan dock är det ju bara ren sanning att du är född med silversked i mun och utan din pappa hade du nog inte tagit dig långt...

Känner bara att jag blir mer och mer förbannad på detta.
Tänk om hon sett den sida av livet som jag och en del av mina kompisar sett..


Pengar blir man aldrig lycklig av. Dock så kan pengar hjälpa tusentals barn världen över.
Men en sak är säker; jag hade inte varit lyckligare med några miljoner i fickan..
Jag hade nog blivit precis som Blondinbella, stropp som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0