Äntligen är julen över!

Äntligen kan man slappna av efter julstressen. Nu längtar jag bara tills mellandagsrean imorgon!
Jag har fått en ny superbra plattång, Buzz spel till playstation, Abba singstar, pengar, presentkort från Esprit (från cheferna) supersnygg nyckelring av Lotta och en massa mer, orkar inte nämna allting..
Nu är det bara att ladda upp för imorgon, ska ju nämligen jobba tre timmar,
kanske inte så mycket, men lite pengar blir det ju såklart.

Idag har Samuel kommit till Luleå så nu sitter vi och ser på Pirates filmen..
Jag känner mig ganska fet och trött efter all julmat,
men som tur är firar man jul bara en gång per år.
Tacka fan för det!

Nu ska jag kolla runt på internet på kläder som jag vill ha
och förhoppningsvis kommer att handla imorgon..
Fick ju trots allt 3000 kr sammanlagt att handla kläder för.

Tack och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0