Första bilden på Oskar

Orkade inte blogga något igår när jag kom tillbaks hit efter alla besök. Var så himla trött. Och det blev inte att ta några bilder heller.. Det glömde jag helt bort. Vi var i alla fall till Lotta, mormor och Jan, det var riktigt trevligt. Roligt att träffa alla som man inte träffat sen vårat kalas eller före jul. Lotta träffar jag ju i och för sig varje vecka i stort sett så det var ju inget nytt, haha. Men jag ska i alla fall få jobba på fredag eftersom jag slutar så pass tidigt. Eftersom Maria måste och jobba i butiken i Umeå. Så det blir nice med lite cash !

Fick en bild av pappa igår på Josefins nyfödda pojke. Visst är han söt? Dålig kamera kvalité dock när det är taget med mobilen. Men kolla hur mycket hår han har, jag är helt faschinerad! Haha.. Så himla söt. Hoppas man får se han något i veckan hos farmor eller något! Nu vet jag dock inte vilket efternamn han får men jag skrev Päkkilä  ;)


Oskar Päkkilä
Väger: 3045
 Längd: 48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0